Укупно приказа странице

уторак, 30. август 2016.

Нада Петровић / СОКОЋАЛО С ПРИКАЗАМА



СОКОЋАЛО С ПРИКАЗАМА

Ја нисам чула патријарха  са све његовим возним парком , и нисам чула оне академце, а вала ни оне што имају националне пензије, да не помињем медијске личности, баш да их не поменем... Јес, вала, нисам чула  да ико од њих помену да децу лечимо СМСовима, да не изумиремо више на парче него да комаде, да се прегледи код доктора заказују унапред неколико месеци ил' година, ко да ће да идемо на Венеру или Марс... Нисам их чула ни да су било противници рата, ни да су се побунили када су продаване фабрике, када су радници истеривани на улицу, када су мученици секли своје прсте, лежали на шине, када су кренули утеривачи и истеривачи, када су нагрнули Сулејмани и хареми, вала ни тад нису зинули, када су ријалити паковани на ријалитије нису ни бекнули, а када је преживљавање постало луксуз, тад су скроз занемели... Кад поменух луксуз, и струја нам је луксуз зар не? Акцизе на 300 киловата и мање...
Аман, људи... Елита су нам курве, педери, лопови, убице, ратнохушкачи, фалсификатори... Ма кога брига? Важно је да добијемо лајк по лајк, ето га успешан статус... Жив ти ја, ти мени ја теби...   Ма ко шмиргла учене, ће се врљамо са падежи... Овде смо лепи, паметни, гологузи ил' обучени... Овде заборављамо да живот пролази... Онај један једини који имамо... Ма, што се ја буним да ми ко каже, кад је све записано... Рече ли Милош из Кремне како ће да буде? Рече!!! А за оне што су заборавили да их подсетим: „„Направиће чоек сандук и у њему ће бити неко СОКОЋАЛО С ПРИКАЗАМА, а да неће умијети са мном мртвим да бесједи, без обзира што ће то сокоћало бити близу овоме другом свијету ко влас до власи косе на свијем људским главама. Уз помоћ тог сандука са сокоћалом човек ће моћи да види шта се свудје на овоме земаљском шару чини.“

Ајд, шта чекаш? Лајкни ми... Без лајка залуд ми сокоћало... 

                                             Нада Петровић


Нема коментара:

Постави коментар