Укупно приказа странице

субота, 22. мај 2021.

Nada Petrović / Pauza za ručak

 Dal da upadnem u depresiju ili u da nabijem prs’ u uvo zapevam TV bluz???

Pauza za ručak… Mrljavim neku ovsenu kažu i mislim da slučajno nije GMO… Ona, poluskrivena iza mog monitora, mljacka svoj sendvič zubima kidajući i parčiće papira u koji je umotan… Krenu razgovor o vremenu, o nevremenu… O svemu i svačemu… Ni o čemu… I tako…Reč po reč i stigosmo u priči i do zla i goreg u ljudima. Pomenuh da svakog jutra zamolim Svevišnjeg da svi budu srećni i zdravi, zato što srećan i zdrav čovek želi i drugima sreću... Pomenuh i to da kad god idem do crkve, makar bilo to dva-tri puta u godini, sveće palim sa istom željom...
Bolje da sam jezik pregrizla nego što pomenuh te svoje molitve... Poče žena da vrišti da nemam prava da je kunem, da nemam prava sveće da palim, da sam ista ko Radeta... Ko je Radeta, pitam... Pa imaš na televizoru pa gledaj, kaže, i još dodaje da ona stalno gleda i to i još štošta... I opet bolje da sam čašu vode uzela i u ustima bućkala, bolje bi bilo to nego što rekoh da nemam TV već 12 godina... Na to sirotica puče ko testiče ispušteno na beton... Nije reči birala... Kuče s maslom ne bi pojelo šta je sve istrkeljisala... Stajala sam kao pred ikonom i krstila sam se i levom i desnom rukom...
Nekoliko minuta pre nego što sam otišla sa posla videla sam da mi je i prijavu pretpostavljenima napisala... I... Ma nisam ljuta zbog toga... Žao mi je... Baš mi je žao... A žao mi i mene... Umesto da sad lepo odmaram ja evo džedžim na yutubu, otvaram i zatvaram spotove i govorancije... Tražim i tragam da vidim ko je ta ili taj Radeta što blagoslovom kune...
Jes vala... Naopaka sam sorta... Nikako da TV kupim... Evo i sad umesto da gledam u ekran ja sedim ispred kompa i kuckam i tiho izgovaram molitvu Svevišnjem da svi ljudi budu srećni i zdravi, zato što srećan i zdrav čovek želi i drugima sreću i zdravlje...
Ajd uzdravlje... Odoh da smišljam kako da se sutra od prijave odbranim... Mislim se da možda okrenem i drugi obraz, a onda odustanem... Nemam vala toliko obraza koliko ima nesrećnih i bolesnih..




Нема коментара:

Постави коментар