Укупно приказа странице

субота, 6. август 2016.

Nada Petrović/ Kuće i okućnice



Nisam ja ništa protiv životinja, niti bila niti ću da budem... Ljudi mogu i da se pobune, al’ životinje neće, u to sam sigurna, bar neće one koje mi se vrzmaju po dvorištu i koje znaju i koje osećaju... A trenutno je u tom istom dvorištu desetak mačaka i mačića, lutalica, jedna kuca stalna i jedna povremena, nekoliko gugutki, nekoliko veverica, jedna velika žaba i nekoliko žapčića u temelju stare kuće, nekoliko kokica i nekoliko petlića... Ima i svraka, verovatno je tu negde čuvarkuća zmija... Kad pomenuh petliće, prošle godine sam ih poklanjala, samo pod uslovom da ih ne kolju, nego da ih čuvaju... A šta sve imam u planu da nabavim onda kada budem sigurna da neću lutati svetom trbuhom za kruhom... Ma rekoh da nemam ništa protiv njih, u stvari kad malo bolje razmislim, sve više životinje volim....
Ali... Kad krenem sokakom uhvati me teška tuga... Mjauče se, laje, kevće, guče, sikće, skiči, a dečijeg glasa niotkuda... Ni jedne ručice da životinju pomiluju, ni jedan jedini par okica da se životinji obraduje... Ostaće za neku godinu puste kuće i okućnice, sve ovo na to miriše... I ne samo ovo... I ne samo ovo...  

                                                                Nada Petrović




Нема коментара:

Постави коментар