Укупно приказа странице

недеља, 25. март 2018.

Нада Петровић / „Шта је најјаче на свету?“




 „Шта је најјаче на свету?“


               Једну од најважнијих лекција у животу добила сам пре него што сам слова научила. Тог дана је мој отац дуго стајао на бетонској стази главе оборене. Кроз прозор сам видела како је клекнуо и спустио оба длана на хладну површину и чула његов глас како ме дозива. Када сам из куће изашла рекао ми је: „Знаш ли шта је најјаче на свету?“. Ћутала сам слежући раменима. Онда ми је рекао да клекнем крај њега и да добро погледам. Тада сам видела влат травке која бетон пробија. 
               Тек касније, много касније сам сазнала да се та травчица зове троскот или троска. Да је одличан лек против задржавања воде у организму, против цревних паразита и као помоћни лек код многих болести. 
              Јутрос устајем са том речју на уснама. Пошто не верујем у случајности знам да је то порука из прошлости: Треба се подићи, погледати у сунце, закорачити ка нутарњој светлости... и победити.

                                                                  Нада Петровић











1 коментар: