Укупно приказа странице

понедељак, 4. јануар 2016.

Нада Петровић / Ђерђеф



  
Ђерђеф

Ђерђеф у руци
Из руке нити
Мисао везу

Вал на вал
Навала

Ни ти из руке
Ни ја ка руци
Јауци уплетени
У пређу и ибришим

Рука ка руци
Игла у прстима
Кроз платно
Кроз вид
У невид и привид

У ништа за нешто
Мелем и отров спаја

Ја теби платно
Ти мени игла
Без почетка и краја

Ја теби жишка
Ти мени вода
Ти Христа на крст
Ја с крста скидам
Сад хроми бог у мени хода

У руци ђерђеф
Слика на зиду
Празан рам
Моја сенка у безвиду

И све што хоћу
И све што могу

Љубећи кандила и свеће
И бистру богојавску воду
Без тебе у мени зри
Молитва и покајање
Упућено сакатом богу



                          Нада Петровић
Песма из циклуса „Раздор“ збирке "Додири"    1995. година

Фотографија из  личне архиве

Нема коментара:

Постави коментар