Укупно приказа странице

субота, 14. октобар 2017.

Нада Петровић / Коме требају начитане жене?


Коме требају начитане жене?



У Суботици не посетих ни један бутик, нисам ушла ни у један кафић, храним се у ресторану где ми је смештај, али зато препешачих уздуж и попреко Суботицу тражећи где могу да се нађу књиге које бих желела да имам у својој библиотеци... Протежем се колико ми дозвољава губер, ал протежем се на све четири стране, свуд по мало. Тако стигох и до антикварнице књига. Нит се протегох нит истегох ал' на неке књиге сам око бацила па ће да видимо до краја боравка овде да л ће да истраје та љубав на први поглед до последњег динара...



... Што рече Жељко Земунац, у чијем сам хостелу скоро месец дана боравила: „Их Надо, знаш ли да си најлуђа од свих гошћа које сам имао. Не гледаш телевизор, не приводиш ништа иако имаш услове за то, само радиш и читаш. Питаш ли се ти икад коме требају начитане жене?“...


Ал да се вратим на антикварницу. Ако сам добро приметила овде могу да се нађу књиге на скоро свим значајнијим светским језицима.


Нада Петровић
11.10.2017.
Суботица

Нема коментара:

Постави коментар