Укупно приказа странице

уторак, 27. децембар 2016.

Nada Petrović // Bilo bi mi lakše






***


Bilo bi mi lakše da smo se posvađali
da sam ti strele bacila u vir,
strunu luka pokidala,
da si mi rekao sve one reči
koje sam već čula
i zbog čijih sam nepravdi
stajala uza zid spremna za streljanje
bez poveza na očima.

Ali ja nisam rođena da mi bude lako,
život je lepljiva močvara
kroz koju se sve teže probijam
dok mi senka zatrpava tragove.

Nisam od onih koje zagrizu remen
i otpljunu ogrizak zajedno sa jaukom,
koji se prilepi kao skoreli zavoj
i koji traži samilost...

Moja bol u meni, nezarasli čir,
čekala je ćutanje da bi nabubrela
i sazrela do prsnuća.

Možda će ti biti lakše ako saznaš
da vadim ciglu po ciglu iz zidova
koji su nekada bili kuća
u kojoj sam čekala
da progovoriš...




 Nada Petrović



Нема коментара:

Постави коментар