Укупно приказа странице

четвртак, 15. децембар 2016.

Vesna Bunić / Mladen I Sirija



Mladen I Sirija


Dodjem s posla veceras,sretna, ne radim sutra.
-Zar nemamo belog vina,
-Nema,.zaboravio sam !
Uzimam flašu crnog,
-Hoćeš ti času ,pitam!
Necu,to lako predje u naviku,gleda me.
-Daj ,Bunicu,nisi izlazio iz kafane...
-Znam,Ali..
-Sta,Ali...Nemoj,moze ti preci u naviku,Nasmejem se.
I sedim tako,razmišljam,on bulji i tablet,slušalice na ušima.
Sta je tebi ,pita u neka doba ?
-Razmišljam o Aleppu ceo dan. Pun Facebook klipova,a niko pojma nema sta se desava, ne znaju ni Gde Je Sirija.
Setila sam se Sarajeva.
I valjda vino i one slike dece,pozivi ocajnika,on s druge strane , ja ...
- Znas kad je meni Mladene pukao film u Sarajevu?
Gleda me.
-Kad je Sisko došao kod nas i rekao mi
- Bio sam kod tvojih u Lukavici danas!
-Sta si tamo radio,pitam
-Kupili smo metke!
Vama Srbi prodali metke?!
Gledam ga.Musilmani tim mecima iz Sarajeva mogu samo Srbe da nisane I oni njima prodali metke!!!
-Pa ,da nam nisu oni prodali,kupili bi Od Hrvata u Kiseljaku!Metak marka!
-I puce mi nesto u glavi,nebo se otvori,zemljo otvori se i ti!Zar Mehin zivot kosta marku,zar Oliverov zivot kosta marku?
Je li to znao Ivica,kad Je rekao,sakrijte Sorgucevog sina,ako Je moj poginuo,ne mora I njegov...
Tad sam zavrsila Sa Srbima , Hrvatima I Muslimanima ,htela sam da odem,da pobegnem...I evo ceo dan danas slusam o Aleppu I ponovo vidim privid,interes,pare,interesne sfere,marka metak,decu sto placu,zene sto mole,smrt,glad...
I gledam Mladena,prica o Siriji ,o Asadu,Putinu...Puno zna,mene to ne interesuje,mene to boli...
-Gde mi Je flasa?
-Pa rekla si casu,sta ce ti flasa?
Nasmejem se!
-Interesuje li tebe, ovo sto Ti pricam?
Gledam ga.Nisam ni odgovorila on I dalje prica!
Luta mi pogled po sobi,posmatram ga, ne vidi me.Kad smo se mi to izgubili?Sve zna o Siriji ,a Ja?
Zna li o meni ista ovih dana?Kad lezem,kad ustajem,s kim šetam ,s kim pricam?Ko su mi prijatelji?Jesam li tužna ,sretna ,placem li ,sta zelim?
Pratio je Trampovu kampanju u detalje,hrvatski sabor ,Dinamo čak i reprizu...Je li i ovo posledica rata?
Zar nikad od rata nećemo pobeći?
Jesam li ja svoj rat izgubila?
Pogledam ga!
-Znas li ti , ako gas prodje kroz Siriju,
Rusi ce...
-Hajde lepo,Bunicu vrati mi flasu...
-Ona opet o flasi,pusti me da zavrsim...
-Mozes ,da zavrsis,ali vrati mi flasu na sto!Pogledam ga! Pa sta Ja ovde radim?
-Ustvari, odoh Ja u svoju sobu,dosta Je vina,u pravu si.Laku noc!
Uzima slusalice,laknulo mu valjda...
-Laku noc!
Da , pomislim ,laka nam noc, super je nama!
Sta da smo u Siriji?

                                                Vesna Bunić

Fotografija iz albuma Nade Petrović

Нема коментара:

Постави коментар