Укупно приказа странице

уторак, 20. децембар 2016.

Nada Petrović / Usputna beleška br. 5.








Dok sećanja iskaču kako kokice iz pržulje usput, skoro neprimetno, odmotava se klupče znanja i neznanja.
Oduvek sam imala osećaj da je moje znanje kap u moru neznanja, kako vreme prolazi sve više sam u to sigurna, samo što se sa svakim saznanjem kap umanjuje, a okean povećava.
Evo me, dok nastaju usputne beleške, setih se nekih slika koje sam mislila da sam zaboravila. Viđala sam njihove reprodukcije po vašarima dok vašari nisu postali buvlje pijace.
Umesto reči sa vama ću podeliti vizuelne priče koje me prate iz tog vremena.


Italijanski slikar Gaetano Sabatini (ital. Gaetano Sabatini;1703 — 1734) je umro mlad i malo toga se danas zna o njegovom životu. Studirao je u Bolonji, usavršavajući sopstveni crtež, a kasnije primenujući to i na svoje slike. Bio je gluv i nem zbog čega je zaradio nadimak Il Mutolo (mutavac).


Dok posmatram njegove slike zanemim i sama i zaronim u sećanja, ona koja postoje, koja se rađaju i koja će da se nekada negde pojave.







                                     Nada Petrović

Нема коментара:

Постави коментар